5

хвилин

підключення
Call Center

до

50

%

ефективніша работа
з дзвінками

60

+

CRM готова інтеграція

Навіщо потрібен модуль Call Center

Щоб обробляти більше звернень від клієнтів

Щоб ефективно розподіляти дзвінки між співробітниками

Щоб бачити повну картину спілкування співробітників із клієнтами

Функції

Binotel Call Center

Розумні правила
розподілу вхідних викликів

Ви вибираєте найзручніший варіант приймання дзвінків з урахуванням специфіки вашого бізнесу:
Розподіл дзвінків на групу операторів,
Почерговий розподіл,
Випадковий розподіл,
Розподіл на оператора з найменшою кількістю вхідних,
Розподіл на оператора, чия лінія вільна довше, ніж інші,
Розподіл за пріоритетом/рівнем компетентності операторів,
Якщо всі оператори зайняті, дзвінок стає в чергу.

Статуси
 оператора

“Активний”, “Неактивний”, “Перерва”, тощо. Повідомляють про готовність оператора приймати дзвінки просто зараз.

Також вам доступні звіти про тривалість перебування оператора в кожному зі статусів.

Аналітика
та звіти

Ви бачите повну картину роботи з дзвінками за допомогою готових звітів щодо продуктивності співробітників і завантаження операторів протягом дня.

Функція “Супервайзер”

Допоможе адаптувати нових співробітників до виходу на лінію. Досвідчені колеги зможуть нечутно підключитися до розмови, підтримати й за потреби спрямувати розмову в правильне русло.

Моніторинг черг у реальному часі

Ви бачите чергу вхідних дзвінків і скільки часу клієнти вже
очікують на відповідь. Крім того, відображається інформація про завантаженість операторів і їх статуси.

Тарифи

на Binotel CallCenter

Ліцензія
на модуль Call Center

60 грн/міс

за одного співробітника

Використовуйте модуль CallCenter із пакетами Pro та Enterprise.
Підключайте функції колл-центру співробітникам, які
працюють із викликами.

Розумний підхід до продажів
і клієнтського сервісу

5

хв

Підключення модуля
Call Center

50

%

Ефективніша робота
з дзвінками

7

видів

Розумного розподілу
дзвінків

60

+ CRM

Готова інтеграція