Що таке
Feedback?

Нова послуга віртуальної АТС Binotel, яка пропонує клієнтам залишати відгуки про роботу ваших співробітників після кожного дзвінка

Навіщо потрібен Binotel Feedback

Ви миттєво отримуєте повідомлення про негативні оцінки та можете оперативно реагувати на них, щоб не втрачати клієнтів

Ви знаєте, наскільки добре працює кожен співробітник, а хто зі співробітників псує репутацію вашому бізнесу

Ви бачите загальну картину роботи компанії і рівень задоволення ваших клієнтів

Як це працює

Під час вхідного дзвінка клієнт чує повідомлення, в якому ви пропонуєте після розмови оцінити роботу співробітника.

Після розмови клієнт може оцінити розмову від 0 до 5:
1 – це дуже погано, а 5 – дуже добре.

Ви моментально бачите всі негативні оцінки та можете швидко на них реагувати.

Всі відгуки формуються у зручних звітах для роботи.

1234

QR-код із закликом поставити оцінку розміщується у всіх ключових точках закладу.

Клієнт сканує QR-код і залишає зворотний зв'язок: подяку за обслуговування чи скаргу на сервіс.

Ви моментально бачите всі негативні оцінки та можете швидко на них реагувати.

Всі відгуки формуються у зручних звітах для роботи.

Що Binotel Feedback
дає компанії?

Більше задоволених клієнтів і продажів

Контроль і підвищення якості роботи співробітників

Миттєве реагування на погане обслуговування клієнта

Можливість оперативно розібратися та прибрати негатив у клієнта

Поліпшення клієнтського сервісу

Акція!

Другий і третій місяць безкоштовно!

Тарифи

Feedback

За 1 об'єкт
оцінки

299

грн
міс

Об'єкт оцінки це те, що може оцінити ваш клієнт: операторів, послуги, замовлення, відділи, філії, співробітників

Що кажуть підприємці
про важливість зворотного зв'язку від клієнтів

Олександр,
власник магазину

Я не можу весь час перебувати на
місці, але мені, як власнику, важливо
не втрачати контакт з клієнтами та знати,
чи задоволені вони моїм продуктом

Максим,
власник ресторану

Я завжди хотів би знати які у мене
помилки та виправляти їх

Ірина,
власниця салону краси

Це не просто відгуки - це
можливість покращити якість
обслуговування та не втрачати клієнтів

Залишились питання?
Замовте консультацію з експертом з продукту