350
грн міс
650
грн міс
Розширені функції ВАТС
Розширені функції ВАТС для понад 50 співробітників
1 750
грн міс
Функція в пакеті
Що це вам дає
Об'єднання стаціонарних і мобільних номерів компанії в єдину телефонну мережу
Lite
Pro
Enterprise
Кожний співробітник телефонує зі всіх мобільних і стаціонарних номерів компанії за допомогою телефонного апарата на своєму робочому місці. Усі номери компанії стають багатоканальними. Упорядкована робота співробітників.
Підтримка багатоканальності: кілька одночасних розмов по одному
номеру телефону
Lite
Pro
Enterprise
До вас завжди можна додзвонитися. Ви не втрачаєте клієнтів. По одному номеру телефону може розмовляти кілька співробітників одночасно.
Аудіозапис
усіх розмов
Lite
Pro
Enterprise
Усі домовленості менеджерів із клієнтами зафіксовані. Співробітники працюють ефективніше. Значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.
Система запобігання втрачених викликів
Lite
Pro
Enterprise
Ви не втрачаєте клієнтів. Усі вхідні звернення автоматично фіксуються та контролюються. У вас немає забутих і втрачених викликів навіть у позаробочий час та на вихідних.
Голосова інформація 24/7
Lite
Pro
Enterprise
А чи знаєте ви, що робочим є лише 30% часу? Решта - це неробочий час і вихідні дні. Голосові привітання допоможуть інформувати й утримувати клієнтів, коли ви не працюєте.
Персональні телефонні лінії співробітників, зв'язані з номерами компанії
Lite
Pro
Enterprise
Співробітники приймають і здійснюють дзвінки, використовуючи свої внутрішні лінії. Саме на основі внутрішніх ліній і груп формується більшість функцій віртуальної АТС: від аудіозапису розмов до розумних сценаріїв розподілу дзвінків у робочий і неробочий час.
.
Дізнайтеся більше у експерта Binotel
Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.
«Загальна картина», статистика й дані щодо всіх розмов
Lite
Pro
Enterprise
Ви знаєте, як працюють ваші співробітники й бачите загальну картину роботи всієї компанії. Готова статистика щодо всіх дзвінків, кожного відділу або співробітника формується в зручні звіти.
Набір номера й переведення дзвінка одним кліком
Lite
Pro
Enterprise
Усі номери телефонів в особистому кабінеті My.binotel, у вашій CRM, а також на сайтах у вебпереглядачі стають активні. Наприклад, якщо у вас
Тенденції в активності клієнтів і роботі співробітників
Pro
Enterprise
Готові показники щодо динаміки зростання (або спаду) у роботі компанії порівняно з попереднім тижнем. Обсяг дзвінків, продуктивність співробітників, дані про вихідні дзвінки.
Інтеграція телефонії Binotel у вашу CRM-систему
Pro
Enterprise
Інформація про клієнта під час дзвінка;
Швидке створення картки клієнта під час вхідних викликів;
Прив'язка "клієнт-співробітник";
Набір номера одним кліком із картки клієнта в СRM;
Історія дзвінків клієнта в CRM-системі (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Мой Склад, SalesForce).
Міні-CRM Binotel
Pro
Enterprise
Базові функції CRM доступні в особистому кабінеті My.binotel: дзвінок одним кліком; відкриття картки клієнта під час вхідного дзвінка; зручне заповнення даних про клієнта під час дзвінка; збереження всієї історії дзвінків у картці клієнта.
Персональне
надсилання SMS
Pro
Enterprise
Швидкий і зручний спосіб надсилати SMS-повідомлення клієнту. Співробітники можуть надсилати SMS клієнтам безпосередньо з особистого кабінету My.binotel. Усього за допомогою двох кліків можна надіслати повідомлення з шаблонним або унікальним текстом.
Дізнайтеся більше в експерта Binotel
Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.
Безкоштовний зв'язок між співробітниками
Lite
Pro
Enterprise
Віртуальна АТС Binotel™ працює через Інтернет, тому внутрішній зв'язок для всіх співробітників безкоштовний незалежно від їх місцезнаходження.
Здешевлення вихідного зв'язку до 70%
Pro
Enterprise
Система аналізує напрямок вашого дзвінка й автоматично підбирає той телефонний номер (міський, мобільний, міста іншої країни), з якого найвигідніше здійснювати дзвінок.
Плагін Binotel для Chrome - телефонія у вебпереглядачі
Pro
Enterprise
GetCall - активний віджет замовлення дзвінка на вашому сайті
Pro
Enterprise
Binotel Call Tracking -
сервіс для підвищення ефективності реклами
Pro
Enterprise
Binotel Call Tracking допоможе визначити, які рекламні кампанії приносять найбільше дзвінків, і перерозподілити бюджет, виділивши його
на найефективніші.
Модуль
Binotel Call Center
Pro
Enterprise
Більше можливостей під час обробки дзвінків: розумні правила розподілу вхідних викликів, статуси оператора, звіти й аналітика щодо всіх дзвінків, функція "Супервайзер" тощо.
Інтерактивне голосове меню (IVR)
Pro
Enterprise
Завдяки компетентному налаштуванню меню IVR співробітникам не потрібно приймати безліч однотипних вхідних дзвінків і постійно переводити абонентів на різних співробітників.
1
Підключення
до Віртуальної АТС
1
Money back, якщо
ви передумали
0
Підключення,
зміна тарифів, налаштувань
7
Техпідтримка
й консультації