Для підключення необхідний інтернет в офісі (від 0,2 мб\сек) та обладнання (див. малюнок нижче).
IP-шлюз + офісний телефон
Все просто: замовте телефонну консультацію у експерта Binоtel, виберіть пакетне рішення та підпишіть договір. Наш спеціаліст підготує документи, необхідне обладнання та допоможе підключитися.
Більшість операторів у країні Х, підтримує номери в СІП стандарті, які можуть бути підключені до ВАТС Бінотел. Якщо у Вас є представник у країні Х, то найвигідніший варіант, це придбати номер у оператора цієї країни через Вашого представника. Якщо у Вас немає представника, то можна купити у Binotel або у віртуальних операторів, таких як Сіп немає, МТТ, Зебра. Всі вони легко підключаються до нашої ВАТС.
Використовувати мобільні номери в IP-телефонії можна. Для цього є 3 варіанти.
1. Переадресація
2. Використання джсм шлюзу вашого
3. Оренда місця в нашому джсм шлюзі
З 12000 клієнтів, які щомісяця використовують наші послуги, понад 90% використовують джсм номери. Так що не переживайте - процес не дуже складний. До речі, при підключенні всі, звісно, хочуть зберегти номери, відомі клієнтам – це не проблема!
Вам необхідно:
1) При підключенні телефонії варто звернути увагу на організацію робочих місць працівників. З нашою ВАТС найчастіше використовують IP-телефони та програмні телефони з гарнітурою, рідше мобільні. Ми настійно рекомендуємо використовувати IP-телефони на робочих місцях з дротовим підключенням інтернету, тоді досягається найвища якість зв'язку.
2) Вибір та підключення телефонних номерів. Більшість наших клієнтів прагнуть зберегти свої номери, і це зробити легко. До ВАТС підключаються міські, мобільні та міжнародні номери. Стандартною схемою використання номерів більшість компаній є підключення трьох моб. номерів основних операторів, міського та 0800. Всі ці номери можна придбати через компанію Binotel, ми є партнерами та дилерами більшості українських компаній.
3) Упорядкування технічного завдання. Це триваліший етап, тут ми з вами обговоримо:
- Унікальні голосові привітання (ГП) для вашої компанії
- сценарій розподілу дзвінків
- інтеграцію з CRM
- впровадження телефонії, навчання співробітників, тестування
- отримання результатів у вигляді підвищення ефективності вашого бізнесу Якщо для вас питання підключення термінове, і ваша компанія в Україні, то ми можемо налаштувати все в стислий термін - 2-3 години і ви зможете заробляти більше вже сьогодні.