Зайдіть до Особистого кабінету на http://my.binotel.com та подивіться, чи є цей дзвінок у системі.

Дзвінок у статистиці є, але я не можу додзвонитися.

Найімовірніше, Ви зіткнулися з такими проблемами:

а) недостатньо коштів у Вашому рахунку (номері).

Спосіб вирішення: Вам потрібно поповнити рахунок.

б) скидання SIP-налаштувань Вашого номера компанією "Інтертелеком" при несплаті рахунку до обіду 1 числа поточного місяця.

Спосіб вирішення: зверніться до відділу техпідтримки за телефоном 044 333 40 23, щоб ми перезапустили сесію та активували нові налаштування.

Дзвінок у статистиці не відображається.

Зверніться до відділу підтримки Binotel за телефоном 044 303 98 84.

Зверніться до нас за телефоном 044 333 40 23. До цього Вам необхідно встановити програму віддаленого доступу та підтримки TeamViewer, щоб експерт техпідтримки Binotel міг допомогти Вам із підключенням програми.