Правила користування електронними
комунікаційними послугами БІНОТЕЛ АЙТІ-СЕРВІС

1. ТЕРМІНИ

1.1. Абонент — споживач електронних комунікаційних послуг, який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає підключення кінцевого обладнання, що перебуває в його власності або користуванні, до електронних комунікаційних мереж. В контексті цих Правил — Діючий користувач послуг.
1.2. Абонентська плата — фіксований платіж, який встановлює Постачальник електронних комунікаційних послуг для Абонента за доступ на постійній основі до своєї електронної комунікаційної мережі за 1 місяць користування послугами, що нараховується з моменту початку надання послуг.
1.3. Постачальник електронних комунікаційних послуг (далі - Постачальник)  — суб’єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію електронних комунікаційних мереж.
*В контексті цих Правил — ТОВ «БІНОТЕЛ АЙТІ - СЕРВІС».
1.4. Початок надання послуг (момент початку надання послуг) — послуга є доступною з моменту після внесення абонентської плати за місяць згідно з Розділом 6 цих Правил протягом наступного робочого дня після погодження форми технічного завдання згідно з п.п.3.3 або з моменту усунення неполадок, що спричиняють недоступність послуги.
1.5. Розрахунковий період — Розрахунковим періодом є розрахунковий місяць. Початком розрахункового місяця є 00 год. 00 хв. першого числа відповідного календарного місяця. Закінченням розрахункового місяця є закінчення 23 год. 59 хв. останнього числа відповідного календарного місяця.
1.6. Тариф — вартість надання послуг Постачальником та вартість дзвінків Абонента, що розміщена на сайті https://www.binotel.ua/numbers-tariffs-telecom .
1.7. Умовний рахунок — рахунок, який відображає обсяг, кількість та вартість наданих послуг. Грошові кошти Абонента обліковуються на Умовному рахунку за допомогою особистого кабінету, який ідентифікується за логіном Абонента. Стан Умовного рахунку та інші відомості відображаються в особистому кабінеті Абонента.
Інші терміни, які застосовуються в цих Правилах та Договорі, вживаються у значеннях, наведених у статті Законі України "про електронні комунікаціїх" та інших нормативних документах НКЕК.

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Ці Правила користування електронними комунікаційними послугами (далі – Правила) встановлюють права та обов'язки Постачальника та Абонента та регулюється порядок їх взаємовідносин в процесі надання Постачальником послуг.
2.2. Правила становлять невід'ємну частину Договору про надання послуг (далі — Договір) та є автономними частинами Договору, укладеного між Абонентом та Постачальником та є фактично доповненням до Договору.
2.3. У разі протиріччя положень Договору з цими Правилами пріоритет мають положення цих Правил.
2.4. Правила діють для всіх без виключення Абонентів, з якими укладено Договір, незалежно від часу укладення таких (включаючи тих Абонентів, Договори з яким укладені до набрання чинності цих Правил), типу Тарифу чи інших обставин.
2.5. Сторони під час надання послуг використовують українську та/або іншу мову за погодженням Сторін.
2.6. Замовлені електронні комунікаційні послуги надаються на портах електронного комунікаційного обладнання, розташованого у приміщенні Постачальника. Відповідальність за місце розміщення обладнання Абонента та його відповідність вказаним Абонентом даним та законодавству про телекомунікації несе Абонент.
2.7. Питання збирання та оброблення персональних даних Абонентів регулюється розділом 5 цих Правил.

3. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ПОСЛУГ

3.1. Доступ до послуг Постачальник надається Абоненту на підставі заявки на підключення або заповненої реєстраційної форми та за наявності укладеного Договору.
3.2. Для укладення Договору особа, яка бажає укласти Договір, надає менеджеру Постачальника усну або електронну заявку на підключення у довільній формі, зазначає свої дані у заявці на підключення або реєстраційній формі, підтверджує ознайомлення та згоду з цими Правилами та підтверджує прийняття пропозиції укласти Договір.
3.3. Заявка надається Постачальнику шляхом заповнення відповідної форми на сайті Постачальника, та подання у письмовій формі заявки особисто чи поштою або в усній формі за телефоном. Постачальник залишає за собою право проводити звукозапис усних заявок.
3.4. У заявці на підключення особою, що бажає стати Абонентом, зазначаються такі дані:
- реквізити Договору про надання послуг або інші дані, що можуть ідентифікувати Абонента Постачальником;
- адресу підключення;
- обраний Абонентом тариф (тарифний план), додаткові послуги; інші дані, визначені формою заявки.
3.5. Надання послуг Постачальником здійснюється за дотримання таких умов:
- послуги надаються лише за технологією «SIP». Отримання та використання Послуг можливе лише за умови наявності у Абонента необхідного Обладнання та активної точки доступу до мережі Інтернет;
- наявності у Постачальника технічної можливості. Під технічною можливістю розуміється знаходження Абонента в зоні дії Послуги та інші технічні умови;
- внесення Абонентом на Умовний рахунок Постачальника платежу як абонентської плати згідно з обраним Тарифним планом;
- наявності у Абонента інтернет-каналу до uaix із швидкістю від 512 кбіт/с, затримкою до 30 мс та джиттером до 20 мс.
3.6. Перелік послуг та їх вартість визначаються Тарифами.
3.7. На вимогу Абонента Постачальника невідкладно надає/надсилає Абоненту Правила в письмовому вигляді із обов’язковим зазначенням періоду дії цих документів.

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ І КОРИСТУВАННЯ МЕРЕЖЕЮ

4.1. Телекомунікаційні послуги надаються цілодобово протягом семи днів на тиждень без перерв (за виключенням випадків, передбачених законодавством та цими Правилами).
4.2. Обліковий час для надання послуги – Київський. Обов'язковими умовами надання послуг Оператором є наявність укладеного Договору з Абонентом та своєчасна оплата цих послуг.
4.3. Для роботи у мережі та оптимізації відносин з Оператором Абонент використовує унікальний особистий ідентифікатор – логін та пароль, які Абонент використовує під час дії Договору. Будь-які дії, що вчиненні з використанням логіну та паролю Абонента, будуть вважатися Оператором як такі, що вчинені Абонентом, на що Абонент погоджується.
4.4. Офіційні повідомлення Оператора Абонентам здійснюються шляхом розсилання повідомлень електронною поштою на адресу, яку вказано у Договорі або в особистому кабінеті, за допомогою особистого кабінету, а також шляхом розміщення інформації на офіційному сайті Оператора.
4.5. При цьому повідомлення, що надсилаються Оператором, не будуть вважатися інформацією, що не замовлялась. Абонент вважається повідомленим з моменту надходження повідомлення на його електронну адресу або до особистого кабінету, або з моменту розміщення повідомлення на сайті Оператора.
4.6. Оператор надає Послугу в тому вигляді, у якому вона доступна на момент надання. Повна достовірна інформація про послугу, її якість та інші характеристики надається Абоненту при укладенні з ним Договору.
4.7. Оператор не дає гарантій того, що будь-яка інформація або дані, що пересилаються за допомогою послуги, не містять віруси або інші небажані компоненти. Оператор не несе відповідальності за негативні для Абонента наслідки, спричинені такими небажаними компонентами або змістом отриманої інформації. При наданні послуг враховується інформація, надана Абонентом Оператору під час заповнення заявки (брифу).
4.8. Оператор має право призупиняти надання послуг на час проведення регламентних і профілактичних робіт технічних або програмних засобів мережі в період з 21:00 до 9:00. Сумарний час відсутності послуги не повинен перевищувати 48 годин на місяць.
4.9. Оператор зобов’язується інформувати Абонента електронною поштою, засобами особистого кабінету або розмістивши інформацію на своєму веб-сайті про:
- впровадження нових послуг;
- впровадження (зміну) тарифів на послуги;
- виконання капітальних, профілактичних чи інших робіт (не пізніше ніж за одну добу до початку їх виконання), що призведе до тимчасового скорочення переліку послуг чи припинення їх надання, а також орієнтовні строки поновлення надання послуг;
- умови отримання або припинення надання послуг у разі виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану;
- інші обставини, які можуть вплинути на порядок, умови та строки надання Послуг.
4.10. Оператор з технічних причин, у цілях забезпечення стабільності та безпеки телекомунікаційної мережі має право змінювати параметри надання послуг та обмежувати доступ до певних Послуг.
4.11. Абонент не має права без письмової згоди Оператора перепродавати чи надавати безкоштовно чи за плату послугу третім особам.
4.12. Будь-які дії Абонента, зокрема пов’язані з комерційним використання Абонентом послуги за згодою Оператора, повинні повністю відповідати вимогам законодавства України та країни реєстрації Абонента.
4.13. Абонент підтверджує, що Абонент та/або особи, які мають доступ до послуги, проінструктовані щодо заходів безпеки під час роботи з обладнанням, що використовується Абонентом під час отримання послуги, та щодо надання невідкладної медичної допомоги.
4.14. Абонент зобов’язується:
- використовувати справне кінцеве обладнання;
- не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку;
- не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки цілісності та взаємодії мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим Абонентам;
- не передавати за допомогою послуги будь-яку інформацію, яка суперечить чинному законодавству України та країни реєстрації Абонента;
- не використовувати послугу для розповсюдження матеріалів, що принижують людську гідність, для пропаганди насильства, розпалювання расової або національної ворожнечі, для хуліганських або шахрайських цілей;
- без погодження з Оператором не усувати обставини, що впливають на надання Послуг;
- виконувати вимоги законодавства про телекомунікації та телекомунікаційні послуги.
4.15. Абонент має право на:
- своєчасне і якісне одержання послуг, їх безпеку;
- консультаційну інформацію загального характеру та пов’язану з участю третіх сторін в межах надання послуг. Інформаційна та технічна підтримка, яка не належить до обов’язків Оператора за цими Правилами та перевищує гарантований пакетом безкоштовний ліміт, тарифікується окремо згідно тарифів Оператора;
- безоплатне отримання від Оператора вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг, відомостей щодо наданих послуг, зміну умов надання послуг і тарифів на їх надання;
- обмеження Оператором доступу Абонента до окремих видів послуг на підставі його письмової заяви;
- відмову від послуг у порядку, встановленому Договором;
- вибір тарифу, тарифного плану, встановленого Оператором з урахуванням норм Договору, цих Правил;
- зміну обсягу Послуг;
- припинення дії Договору в односторонньому порядку у випадках, передбачених Договором (зокрема Правилами, Тарифами) та/або законодавством України.
4.16. Оператор та Абонент мають інші права та обов’язки, визначені законодавством України та / або / Договором та цими Правилами.

5. ЗБИРАННЯ, ОБРОБКА ТА ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

5.1. Будь-які дії з персональними даними Абонентів – фізичних осіб (зокрема Фізичних осіб-підприємців) здійснюються у чіткій відповідності до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про захист персональних даних».
5.2. Абонент фактом надання Оператору своїх даних надає повну та безумовну згоду на збирання, обробку та інші дії зі своїми персональними даними для мети, визначеної цими Правилами, а також підтверджує те, що він є повідомленим про внесення його персональних даних до бази персональних даних Оператора «Контрагенти».
5.3. Метою оброблення бази персональних даних «Контрагенти» є забезпечення реалізації відносин у сфері надання телекомунікаційних, економічних та інших послуг, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України, а також для управління господарською діяльністю Оператора.
5.4. У разі відмови Абонента надати згоду на дії, пов’язані з його персональними даними, або відкликання такої згоди Договір припиняє свою дію.
5.5. Персональні дані можуть бути вилучені з відповідної бази персональних даних за заявою особи відповідно до законодавства. Вилучення даних Абонента тягне за собою припинення дії Договору.
5.6. Абонент погоджується, що його персональні дані в порядку, передбаченому законодавством, можуть передаватися третім особам для цілей, визначених цими Правилами. Розпорядників баз персональних даних Оператора немає.

6. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ТА ОПЛАТИ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ

6.1. Розрахунки за послуги здійснюються на умовах передоплати за місяць на основі обраного Абонентом тарифу (тарифного пакету) та/або додатково замовлених послуг.
6.2. Перша оплата нового Абонента, якщо інше не обумовлено Сторонами, Договором між Сторонами та/або обраним Абонентом тарифом, включає такі платежі:
- оплата абонентської плати за місяць, у якому здійснено підключення, відповідно до кількості днів до закінчення календарного місяця;
- оплата вартості підключення;
- оплата замовлених додаткових послуг.
6.3. Абонент здійснює оплату вартості Послуг протягом 5 календарних днів з дати отримання рахунку / акта-рахунку від Оператора, але не пізніше 10 числа місяця Розрахункового періоду.
6.4. Вартість додаткових послуг визначається на основі своєї ринкової та/або закупівельної вартості та вартості роботи технічного спеціаліста.
6.5. Абонент передплачує Послуги за Розрахунковий період (календарний місяць, в якому надаються Послуги) незалежно від обсягу використання або наміру використання Послуг в цей Розрахунковий період. Дата початку і закінчення Розрахункового періоду пов'язана з терміном дії обраного тарифного плану, а не з датою оплати рахунку Абонентом.
6.6. Оператор не надає безкоштовних послуг Абоненту. У разі несплати Абонентом вартості надаваних послуг до початку Розрахункового періоду Оператор може протягом десяти календарних днів частково або повністю припинити надання послуг Абоненту.
6.7. В період відключення Абонента за несплату вартість надаваних послуг з місячної абонентської плати не вираховується.
6.8. Повторне включення відбувається протягом двох робочих днів з моменту сплати Абонентом вартості надаваних послуг. У разі неотримання рахунку у вказаний термін Абонент зобов’язаний звернутися до служби розрахунків Оператора до 8 числа календарного місяця для отримання інформації про належну до сплати суму. Абонент не звільняється від обов’язку оплати Послуги у випадку неотримання рахунку від Оператора.
6.9. У разі неотримання рахунку у вказаний термін Абонент зобов’язаний звернутися до служби розрахунків Оператора до 8 (восьмого) числа календарного місяця для отримання інформації про належну до сплати суму. Абонент не звільняється від обов’язку оплати Послуги у випадку неотримання рахунку від Оператора.
6.10. Факт оплати Послуг є підтвердженням прийняття Абонентом Послуг за попередній Розрахунковий період та підтвердженням замовлення Абонентом послуг, щодо яких виставлено рахунок / акт-рахунок. Крім того, Абонент на вимогу Оператора зобов’язаний підписати такий рахунок / акт-рахунок (зокрема за допомогою електронного цифрового підпису, якщо Сторони погодили це).
6.11. Оператор має право самостійно змінити вартість Послуг у випадку зміни законодавства, зміни або запровадження нових цін або тарифів, введення нових податків, обов’язкових зборів і платежів, перегляду цінової політики Оператора, зміни загальної кон’юнктури на ринку, а також при інших обставинах, які впливають на формування вартості Послуг.
6.12. Змінюючи вартість Послуг за даними Правилами, Оператор попереджає про це Абонента не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до початку календарного місяця шляхом направлення повідомлення Абоненту на контактну електронну скриньку, вказану в Договорі, із зазначенням нової вартості Послуг та шляхом розміщення інформації про нову вартість Послуг на офіційному Інтернет-сайті Оператора за адресою в мережі Інтернет www.binotel.ua .
6.13. Абонент також може бути попереджений про нову вартість Послуг із застосуванням автоматичних аудіозасобів. Якщо Абонент сплачує за новим рахунком / актом-рахунком, він автоматично погоджується зі змінами вартості Послуг та продовжує користуватися послугами Оператора. У разі неотримання Оператором протягом 10 (десяти) календарних днів з дати попередження Абонента про нову вартість Послуг письмового повідомлення від Абонента про незгоду з новою вартістю Послуг нова вартість Послуг вважається погодженою та починає застосовуватись з дати, що вказується в повідомленні про зміну вартості Послуг.
6.14. У разі отримання Оператором в строк, зазначений в п. 6.13 Правил, письмового повідомлення від Абонента про незгоду з новою вартістю Послуг, Послуги з новою вартістю, на які Абонент не згодний, припиняються надаватись Абоненту з найпізнішої із дат: дати, що вказується в повідомленні про зміну вартості Послуг або з дати отримання письмового повідомлення від Абонента.
6.15. У разі несплати Абонентом отриманих Послуг у встановлений строк Оператор має право скоротити або припинити надання Послуг.
6.16. Поновлення надання Послуг проводиться протягом двох робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів) з моменту отримання підтвердження погашення заборгованості (зокрема абонентської плати за період, протягом якого Послуги не надавались) та внесення плати за поновлення надання Послуг.
6.17. Оператор має право в односторонньому порядку розірвати Договір у разі прострочення оплати Абонентом Послуг більше, ніж на один місяць.
6.18. Припинення/призупинення надання Послуг не звільняє Абонента від обов’язку сплатити Оператору вартість фактично наданих Послуг за Договором до дати припинення/призупинення надання Послуг та погасити іншу заборгованість за Договором (зокрема із абонентської плати).
6.19. Оператор має право не призупиняти надання послуги Абоненту за відсутності коштів на Умовному рахунку Абонента у разі активації відповідної додаткової послуги чи за інших умов, визначених Оператором.
6.20. Відповідальність за негативні наслідки у зв’язку з неправильним зазначенням Абонентом своїх реквізитів, зокрема ненадходження коштів на Умовний рахунок Абонента або помилкове зарахування коштів, несе Абонент.
6.21. Кількість, вартість і технічні параметри послуг, наданих Абоненту в умовному періоді, визначаються відповідно до показників належних Оператору технічних засобів виміру кількості, обсягу та вартості послуг, наданих Абоненту. Показники технічних засобів Оператора є єдиним джерелом інформації про обсяг фактично спожитих послуг при тарифікації і вирішенні суперечок.
6.22. Абонент самостійно стежить за станом свого Умовного рахунку, відповідає за правильність і своєчасність зроблених ним платежів.
6.23. Абонент має право змінювати тарифний план, змінювати перелік замовлених послуг або замовляти додаткові послуги.
6.24. Вказані дії можуть бути проведені самостійно Абонентом через особистий кабінет або за зверненням Абонента до Оператора. Новий тариф набирає чинності, а послуги починають надаватись одразу після замовлення за умови сплати Абонентом рахунку / акта-рахунку, що включає проведені Абонентом зміни.
6.25. Зміна тарифу на тариф з більшою абонентською платою є безкоштовною. Зміна тарифу на тариф з меншою абонентською платою оплачується у розмірі, визначеному Оператором у Тарифах.
6.26. У разі запровадження нових тарифів чи послуг Оператор зобов’язаний їх оприлюднити. У випадках зміни Правил, тарифів, тарифних планів Абонентові надсилається повідомлення, в якому зазначається інформація про зміни, дату і строк їх запровадження з посиланням на веб-сайт та/або номер телефону чи інше доступне Абоненту джерело інформації.
6.27. Абонент несе повну відповідальність за стан свого програмного забезпечення, зокрема за наявність вірусів, що є шкідливими комп'ютерними програмами, умисно чи випадково встановленими самим Абонентом, тому вчинені цими програмами дії (операції) вважаються такими, що вчинені Абонентом.
6.28. Оператор направляє Абоненту рахунки / акти-рахунки в письмовому вигляді виключно за заявою Абонента.

7. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ДІЇ ДОГОВОРУ

7.1. Припинення (повне та тимчасове) надання телекомунікаційних послуг може відбуватися як за ініціативою Оператора, так і Абонента. Кожна зі Сторін за відсутності заборгованостей та/або прострочень за Договором має право припинити дію Договору, попередивши про це іншу Сторону не пізніше, ніж за 10 календарних днів до дати розірвання Договору.
7.2. Припинення надання послуг (послуги) може здійснюватися Оператором у разі припинення дії Договору, зокрема їх дострокового розірвання, або внесення до них змін щодо припинення надання однієї чи кількох послуг, замовлених Абонентом:
7.2.1.1. за письмовою заявою Абонента або за надісланою на електронну пошту Оператора електронною заявою, що містить скан письмової заяви, у строк, що не перевищує 30 календарних днів з моменту отримання Оператором заяви, якщо більший строк не зазначений у заяві. При цьому кошти, списані з рахунку Абонента з початком настання Розрахункового періоду, не повертаються;
7.2.2. за ініціативою Оператора у разі:
7.2.2.1. прострочення оплати Абонентом Послуг більше, ніж на один місяць;
7.2.2.2. порушення Абонентом вимог пункту 6.13 цих Умов та вимог законодавства, недотримання яких тягне припинення надання послуги. В цьому випадку Оператор має право розірвати Договір в односторонньому порядку та припинити надання послуг без попереднього повідомленням про це Абонента;
7.2.2.3. порушення інших умов Договору.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. За невиконання або неналежне виконання цих Правил та Договору Сторони несуть відповідальність згідно з Договором та чинним законодавством України
8.2. За порушення Абонентом строку перерахування платежів, передбачених цим Договором, Абонент сплачує Оператору пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, від розміру простроченого платежу за кожний день такого прострочення.
8.3. У разі недостатності суми проведеного Абонентом платежу для оплати виставленого Оператором рахунку зарахування суми платежу для погашення заборгованості здійснюється у порядку, передбаченому Цивільним кодексом України, а саме: у першу чергу погашається пеня; у другу чергу погашається основний борг за Послуги, починаючи з боргів попередніх періодів, якщо інше не передбачене Договором чи Правилами.
8.4. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Абонента, щомісячні фіксовані платежі, встановлені цими Правилами, сплачуються Абонентом в повному розмірі.
8.5. У разі передачі Абонентом Послуги третім особам або використання обладнання, що забезпечує надання Послуг для інший цілей, ніж передбачено Правилами, невиконання вимог законодавства про телекомунікації Оператор має право негайно припинити надання Послуг Абоненту. При цьому Абонент зобов’язаний відшкодувати Оператору збитки, спричинені такими діями, та сплатити штраф у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, встановлених в Україні на дату виявлення вказаних порушень.
8.6. Оператор не несе відповідальності за ненадання або неналежне надання Послуг за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Оператора, зокрема внаслідок дії обставин непереборної сили, зловмисних дій третіх осіб (зокрема вірусних програм) тощо. Оператор не несе відповідальності за технічні проблеми та несправності, що виникають у Абонента через третіх сторін (операторів, провайдерів тощо), і не здійснює консультаційної підтримки щодо їх усунення.
8.7. Після підписання Договору й до моменту початку надання послуги Абоненту Оператор звільняється від будь-якої відповідальності за ненадання послуги. Права Абонента та обов'язки Оператора щодо надання послуги виникають за наявності технічної можливості надання послуги.
8.8. До початку надання Послуг Абонент несе відповідальність за будь-які збитки, заподіяні Оператору (введення в оману Оператора шляхом надання неправдивої інформації при укладені Договору тощо).
8.9. Абонент приймає на себе повну відповідальність і ризики, пов'язані із збереженням конфіденційної інформації, зокрема що знаходиться на обладнанні Абонента, та справність самого обладнання.
8.10. Абонент приймає на себе повну відповідальність і ризики, пов'язані з використанням Послуг. При цьому Оператор не надає ніяких гарантій, явних або неявних, і не несе ніякої відповідальності за якість будь-якої інформації, що надається за допомогою Послуги.
8.11. Абонент несе повну відповідальність за збереження своїх логіна та пароля доступу і за збитки, що можуть виникнути у разі несанкціонованого використання його каналу доступу.
8.12. Оператор не несе відповідальності за оповіщення третіх осіб про розірвання даного Договору.
8.13. Якщо Абонент пошкодить майно Оператора, за допомогою якого надається Послуга, у зв'язку з самовільним виконанням робіт (без погодження з Оператором) з ремонту або заміні, зміні, оновленні майна, Абонент повинен відшкодувати в повному обсязі всі збитки та упущену вигоду Оператору.
8.14. Абонент несе повну відповідальність за будь-яку шкоду, що виникла у зв'язку з порушенням вимог законодавства України щодо користування телекомунікаційними послугами.