Ринкова економіка - бурхливий океан, де найбільше кораблів належать малому та середньому бізнесу. Багато хто тоне на початку шляху. Їхній айсберг - традиційні методи ведення бізнесу й застарілі технології. Але еволюція не стоїть на місці. Усе більше компаній відходять від традицій і вибирають інноваційні технології. Їхні кораблі помітні здалеку та мчаться на всіх парусах.
Хмарна телефонія та віртуальна АТС створює попутний вітер для таких компаній. Багато капітанів, а за сумісництвом директори, бачать переваги її використання: утримати клієнтів і підвищити їхню лояльність, знизити витрати на зв'язок, краще контролювати працівників.
Прабабуся хмарної телефонії - фізична АТС. Усе обладнання розташоване в офісі, а налаштування вимагає багато грошей і часу. Перший раз доведеться викликати майстра, коли АТС лише з'явиться в офісі. А потім щоразу в разі будь-яких змін. Найняли нового працівника чи його потрібно підключити до телефонії? Хтось звільнився? Змінили структуру відділу? Викликаємо майстра. Він приїжджає не відразу, а систему налаштовуємо ще через кілька годин. Це займає багато часу. І грошей.
А хмарна телефонія налаштовується швидко та віддалено. Усе громіздке обладнання розташоване в оператора.
Розгляньмо п'ять основних бізнес-переваг, які дає хмарна телефонія.
Контролює роботу менеджерів
Замість батога, пряника та наглядача. Віртуальна АТС бере під контроль роботу менеджерів із викликами.
Вона покаже, чи менеджер байдикує й не передзвонює клієнтам;
Дасть статистику щодо активності: скільки разів телефонував, скільки часу розмовляв, скільки викликів прийняв;
Запише всі розмови з клієнтом, і ви завжди знатимете, чи менеджер грубіянив, погано продавав чи зливав лідів;
ВАТС покаже, хто з працівників бог продуктивності, а хто заслуговує на штрафні санкції.
Не залежить від місцеположення
Традиційні АТС прив'язані до місцеположення офісу та працюють лише там, де розташовані. Якщо в компанії філії в різних містах, їй буде складно. Хмарна телефонія об'єднує всіх в одну спільну мережу без прив'язки до місця. Менеджер з Мінську телефонує маркетологу в Барселону, а потім переспрямовує виклик на бухгалтера в Києві цілком безкоштовно. І всі троє мають доступ до особистого кабінету, де зібрана статистика щодо всіх викликів.
Покращує якість обслуговування
Аналітика даних і хмарна телефонія йдуть рука в руку. Якщо компанія аналізує статистику, записує й прослуховує розмови клієнтів, то знає все про симпатії й антипатії клієнтів. А на основі цієї інформації створює унікальні індивідуальні пропозиції.
Ще один спосіб поселити посмішку на обличчях клієнтів - не мучити їх гудками. Голосові привітання допоможуть втримати клієнта на лінії, а розумний розподіл вхідних викликів пришвидшить відповідь. Клієнт не очікує марно, а ви не втрачаєте продажі.
Підвищує продуктивність
Віртуальна АТС додає менеджерам суперсилу. Вона автоматизує процеси, які забирають багато часу, оптимізує роботу з дзвінками та дає інструменти, які спрощують життя.
Легко інтегрується з CRM-системою та передає всі дані про виклики просто в картку клієнта;
Заощаджує час на набір номера завдяки функції "виклик одним кліком";
"Прив'язує" клієнта до менеджера: коли клієнт телефонує, то автоматично потрапляє на свого менеджера;
Ефективно розподіляє навантаження між менеджерами. Наприклад, надсилає виклики на того, хто давно без роботи;
Жодної магії та чаклунства, лише доступні та прості інструменти, які допомагають менеджерам ефективно організувати роботу.
Допомагає продавати більше
За статистикою, впровадження віртуальної АТС допомагає збільшити продажі у два рази. Розберімося за рахунок чого це відбувається:
ВАТС фіксує всі пропущені виклики: у неробочий час і коли всі менеджери зайняті. Ви не втрачаєте клієнтів, якщо вчасно передзвонюєте на пропущені виклики;
З віртуальною АТС бонусом підключається багатоканальність, тобто менеджери можуть приймати більше одночасних викликів і нікому з клієнтів не доведеться чекати на лінії;
Кнопка замовлення із сайту "Перетелефонувати вам через 30 секунд?" ловить усіх нерішучих клієнтів і автоматично з'єднує їх із менеджерами. У неробочий час вона пропонує перетелефонувати в зручний час.
Вам підійде віртуальна АТС, якщо ваші плани - це розвиток і ріст продажів. Відірвіться від клієнтів, підвищуйте продажі й ефективність менеджерів. А ще робіть клієнтів щасливішими. З віртуальною АТС.