Sales Audit: таємна перевірка відділу продажів
Чого ми тільки не наслухалися: і бурчання, і мовчання, і відверте хамство. Але про все по черзі. Binotel запропонував власникам бізнесу перевірити відділи продажів в їх інтернет-магазинах.
Sales Audit: таємна перевірка відділу продажів
Чого ми тільки не наслухалися: і бурчання, і мовчання, і відверте хамство. Але про все по черзі. Binotel запропонував власникам бізнесу перевірити відділи продажів в їх інтернет-магазинах.
Як переспрямовувати виклики, навіть якщо працівники не в офісі
Клієнт завжди потрапляє на свого особистого менеджера, який знає, куди надіслати товар, і пам'ятає історію замовлень.
Як організувати дистанційний відділ продажів
Рік тому компанії вірили, що дистанційна робота - малоефективна та підходить лише для IT-сфери. Віддалена робота чітко асоціювалася з програмістами, які подорожують світом та працюють на березі океану.
CRM + телефонія — ідеальний варіант контролю над продажами
Під час віддаленої роботи, на виїзді чи в полі. Що далі менеджери від офісу, то складніше їх контролювати. Чи завжди вони приймають виклики від клієнтів? Чи передзвонюють на номери, з яких пропущено виклики? А можливо менеджери грубіянять чи зливають продажі?
Як віртуальна АТС підвищить ефективність працівників
Розказуємо про те, як полегшити життя співробітникам, додати в їх роботу швидкості та продуктивності. А там, де ефективні менеджери, там і клієнти задоволені: купують більше, лояльність вище, посмішка не зходить з обличчя.
Як збільшити продажі за допомогою ВАТС Binotel
Можна все робити старими методами: перекидуватися мобільними між працівниками, не вести статистики, а ворожити на кавовій гущі й надсилати СМС поштовими голубами. А можна нормально: мати детальну аналітику, заощаджувати на зв'язку, записувати всі розмови з клієнтам, контролювали працівників.
Що дає модуль Кол-центр?
Модуль Binotel Call Center значно спрощує роботу кол-центрам і компаніям із великою кількістю менеджерів і вхідних викликів.
12 фейлів у бізнесі, що заважають заробляти більше
Якщо телефон зайнятий або недоступний, клієнт може легко перемкнутися на бренд конкурента.
9 неочевидних способів використовувати телефонію для росту продажів
Ця стаття - гайд для тих, хто хоче продавати краще та більше. Вона містить три блоки порад від експертів бізнес-телефонії компанії Binotel.
Кол-трекінг для чайників
Кол-трекінг - герой сучасної міфології. Навкруги нього ходять легенди та ведуться дискусії.