10

хв

підключення
без зміни вашого сайту

до

50

%

більше звернень від відвідувачів сайту

9

тис
сайтів

у 12 країнах світу
вже використовують GetCall

Що таке

GetCall Online

GetCall Online - це розумний віджет для вашого сайту, який пропонує клієнту перетелефонувати за 30 секунд і автоматично з’єднує з ним менеджера.

Колір елементів підлаштовується під колір вашого сайту

Навіщо потрібен GetCall Online

Щоб збільшити кількість звернень із сайту до 50%

Щоб менеджери не забули про замовлені клієнтами виклики

Щоб відвідувачі сайту ставали вашими клієнтами 24/7

Щоб допомогти нерішучим клієнтам зробити перший крок до покупки

Як працює віджет GetCall

У робочий час

Клієнт залишає свій номер телефону у формі замовлення дзвінка.

Система миттєво телефонує всім вільним співробітникам.

Перший співробітник, який відповів, автоматично з'єднується з клієнтом.

У неробочий час

Клієнт залишає свій номер телефону та зручний час для дзвінка
(у межах вашого робочого часу).

Система зателефонує вільним співробітникам у точно зазначений час.

Перший співробітник, який відповів, автоматично з'єднується з клієнтом.

GetCall Online
Віджет замовлення дзвінка
на сайті

до

50%

більше звернень від клієнтів

із вашого сайту

Розумна ініціатива
збільшує продажі

А чи знаєте ви, що відбувається, коли ви самі пропонуєте перетелефонувати відвідувачам вашого сайту? Ви автоматично отримуєте до 50% більше звернень.

Нерішучі клієнти
роблять перший крок

Покупцям властиво вагатися. У такі миті пропозиція перетелефонувати з боку продавця може стати вирішальною.

Відвідувачі стають вашими клієнтами навіть у неробочий час

Коли ви не працюєте, GetCall запропонує клієнту вибрати зручний час для зв'язку та з'єднає з ним менеджера в точно зазначений час. Це допоможе утримати клієнта, а менеджеру - не забути про замовлення.

Пунктуальність - це просто.
Система автоматично з'єднує співробітників із клієнтами.

Під час замовлення дзвінка на вашому сайті GetCall автоматично телефонує співробітникам і з'єднує їх із клієнтами.
У точно зазначений час.

GetCall інтегровано з вашою CRM-системой

Замовлення дзвінків від наявних клієнтів спрямовуються закріпленим за ними співробітникам, нові клієнти двома кліками додаються в клієнтську базу, а вся історія спілкування зберігається в картці клієнта CRM.

GetCall інтегрований із вашим обліковим записом Google Analytics

Позначте GetCall як ціль у Google Analytics і дізнайтеся, які рекламні джерела приносять найбільше контактів із клієнтами.

GetCall інтегровано з вашою телефонією Binotel

Усі замовлені дзвінки з вашого сайту фіксуються в системі My.binotel. Дзвінки розподіляються за співробітниками, ведеться аудіозапис розмов, статистика щодо обсягу замовлень дзвінків і ефективності співробітників.

Get Call інтегрований з вашим Facebook Pixel

Створюйте аудиторії з відвідувачів, які замовляють дзвінки у вас на сайті та налаштовуйте на них додаткову рекламу. Розширюйте свою цільову аудиторію – знаходите у соцмережах людей, які схожі на ваших клієнтів (lookalike аудиторії).

Тарифи

на GetCall Online

GetCall із підключенням

до віртуальної ATC Binotel

Безкоштовно

Ліцензія безкоштовна. За вихідні дзвінки ви платите операторам телефонних номерів, які використовуєте..


GetCall без підключення

до віртуальної ATC Binotel

Безкоштовно

Підійде, якщо у вас небагато замовлень дзвінків (до 6 на місяць) або ви хочете протестувати можливості GetCall. Усі дзвінки в тарифі безкоштовні. 

GetCall без підключення

до віртуальної ATC Binotel

1 грн

абонплата/міс

Платіть лише за розмови. Ми рекомендуємо при підключенні покласти на рахунок GetCall 100 грн. З цієї суми буде списуватись тарифікація за дзвінки та 1 грн/міс абонплата за віджет на сайті.

10

хв

підключення
без зміни вашого сайту

до

50

%

більше звернень від відвідувачів сайту

9

тис
сайтів

в 12 країнах світу
вже використовують GetCall